Nabór wniosków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Print Drukuj
Nabór wniosków
z Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie informuje, iż dysponuje pulą środków na sfinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców w wysokości 215 421,00 zł. w związku z powyższym ogłasza nabór wniosków.
 
Przyjmowanie wniosków będzie prowadzone w terminie od 02 luty 2023 roku do 03 luty 2023 roku.
 
Wnioski składane poza wyznaczonym terminem nie będą podlegały rozpatrzeniu. Kolejność wpływu nie będzie uwzględniana przy ocenie wniosku.
 
Środki będą przyznawane zgodnie z obowiązującymi Kryteriami przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w PUP we Włoszczowie.

 Przy rozpatrywaniu wniosku pod uwagę będą brane m.in.:
  1. Zgodność dofinansowanych działań z ustalonymi priorytetami wydatkowania środków KFS na dany rok.
  2. Zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego rynku pracy (Barometr zawodów 2023 Powiat Włoszczowski).
  3. Koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania ze środków KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku.
  4. Posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego.
  5. W przypadku kursów – posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego.
  6. Plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS.
  7. Możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku, z uwzględnieniem limitów, o których mowa w art. 109 ust. 2k i 2m ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
 
Priorytety wydatkowania środków KFS na 2023 rok to:
  1. wsparcie kształcenia ustawicznego skierowane do pracodawców zatrudniających cudzoziemców;
  2. wsparcie kształcenia ustawicznego w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy,
  3. wsparcie kształcenia ustawicznego w zidentyfikowanych w danym powiecie lub województwie zawodach deficytowych;
  4. wsparcie kształcenia ustawicznego dla nowozatrudnionych osób (lub osób, którym zmieniono zakres obowiązków) powyżej 50 roku życia;
  5. wsparcie kształcenia ustawicznego osób powracających na rynek pracy po przerwie związanej ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem oraz osób będących członkami rodzin wielodzietnych;
  6. wsparcie kształcenia ustawicznego osób poniżej 30 roku życia w zakresie umiejętności cyfrowych oraz umiejętności związanych z branżą energetyczną i gospodarką odpadami.
 
Interpretacja  priorytetów:
 
PRIORYTET nr 1 - Wsparcie kształcenia ustawicznego skierowane do pracodawców zatrudniających cudzoziemców.
W ramach tego priorytetu mogą być finansowane szkolenia zarówno dla cudzoziemców, jak i polskich pracowników (to samo dotyczy pracodawców), które adresują specyficzne potrzeby, jakie mają pracownicy cudzoziemscy i pracodawcy ich zatrudniający. Proszę jednocześnie pamiętać, że szkolenia dla cudzoziemców mogą być finansowane również w ramach innych priorytetów, o ile spełniają oni kryteria w nich określone. Wśród specyficznych potrzeb pracowników cudzoziemskich wskazać można w szczególności:
✓ doskonalenie znajomości języka polskiego oraz innych niezbędnych do pracy języków, szczególnie w kontekście słownictwa specyficznego dla danego zawodu / branży;
✓ doskonalenie wiedzy z zakresu specyfiki polskich i unijnych regulacji dotyczących wykonywania określonego zawodu;
✓  ułatwianie rozwijania i uznawania w Polsce kwalifikacji nabytych w innym kraju;
✓ rozwój miękkich kompetencji, w tym komunikacyjnych, uwzględniających konieczność dostosowania się do kultury organizacyjnej polskich przedsiębiorstw i innych podmiotów, zatrudniających cudzoziemców.
 
Należy pamiętać, że powyższa lista nie jest katalogiem zamkniętym i każdy pracodawca może określić własną listę potrzeb.
 
Ze szkoleń w ramach tego priorytetu mogą korzystać również pracodawcy i pracownicy z polskim obywatelstwem o ile wykażą w uzasadnieniu wniosku, że szkolenie to ułatwi czy też umożliwi im pracę z zatrudnionymi bądź planowanymi do zatrudnienia w przyszłości cudzoziemcami.
 
PRIORYTET nr 2 – wsparcie kształcenia ustawicznego w związku z zastosowaniem
w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.

           Należy pamiętać, że przez „nowe procesy, technologie czy narzędzia pracy" w niniejszym priorytecie należy rozumieć procesy, technologie, maszyny czy rozwiązania nowe dla wnioskodawcy a nie dla całego rynku. Przykładowo maszyna istniejąca na rynku od bardzo wielu lat ale, niewykorzystywana do tej pory w firmie wnioskodawcy jest w jego przypadku „nową technologią czy narzędziem pracy".
 
Wnioskodawca, który chce spełnić wymagania priorytetu powinien udowodnić, że w ciągu jednego roku przed złożeniem wniosku bądź w ciągu trzech miesięcy po jego złożeniu zostały/zostaną zakupione nowe maszyny i narzędzia, bądź będą wdrożone nowe procesy, technologie i systemy, a osoby objęte kształceniem ustawicznym będą wykonywać nowe zadania związane z wprowadzonymi/ planowanymi do wprowadzenia zmianami. Należy jednak pamiętać, że wskazane wyżej terminy nie są sztywne. Ostateczna decyzja w tej sprawie należy do urzędu pracy i zależy przede wszystkim od jednostkowej oceny sytuacji (np. termin dostawy sprzętu, dostępne terminy szkolenia).
 
Nie przygotowano zamkniętej listy dokumentów, na podstawie których powiatowy urząd pracy ma zdecydować, czy złożony wniosek wpisuje się w priorytet. Stosowna decyzja ma zostać podjęta na podstawie jakiegokolwiek wiarygodnego dla urzędu dokumentu dostarczonego przez wnioskodawcę, np. kopii dokumentów zakupu, decyzji dyrektora/ zarządu o wprowadzeniu norm ISO, itp., oraz logicznego i wiarygodnego uzasadnienia.
 
Wsparciem kształcenia ustawicznego w ramach priorytetu można objąć jedynie osobę, która w ramach wykonywania swoich zadań zawodowych/ na stanowisku pracy korzysta lub będzie korzystała z nowych technologii i narzędzi pracy lub wdrażała nowe procesy.
  
PRIORYTET nr 3 - wsparcie kształcenia ustawicznego w zidentyfikowanych w danym powiecie lub województwie zawodach deficytowych – zgodnie z barometrem zawodów  deficytowych 2023 w powiecie włoszczowskim.
Priorytet promuje działania szkoleniowe zapobiegające utracie zatrudnienia przez osoby pracujące zagrożone utratą pracy i ma ułatwić tzw. rekrutację wewnętrzną
na stanowiska w zawodach, w których występują niedobory kadrowe. Przyjęte sformułowanie priorytetu nr 3 pozwala na sfinansowanie kształcenia ustawicznego zarówno na kursach zawodowych ale także w zakresie umiejętności ogólno-zawodowych, o ile powiązane są one z wykonywaniem pracy w zawodzie deficytowym. Pracodawca wnioskujący
o dofinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników zatrudnionych na terenie innego powiatu lub województwa niż siedziba powiatowego urzędu pracy, w którym składany jest wniosek o dofinansowanie, powinien wykazać, że zawód jest deficytowy dla miejsca wykonywania pracy.
 
PRIORYTET nr 4 – wsparcie kształcenia ustawicznego dla nowozatrudnionych osób (lub osób, którym zmieniono zakres obowiązków) powyżej 50 roku życia.
W ramach niniejszego priorytetu środki KFS będą mogły sfinansować kształcenie ustawiczne osób wyłącznie w wieku powyżej 50 roku życia (zarówno pracodawców jak
i pracowników), które zostały zatrudnione w okresie ostatniego roku lub w okresie ostatniego roku miały zmieniony zakres obowiązków w aktualnym miejscu pracy lub będą je miały zmieniony w perspektywie najbliższych 3 miesięcy od momentu złożenia wniosku. Decyduje wiek osoby, która skorzysta z kształcenia ustawicznego, w momencie składania przez pracodawcę wniosku o dofinansowanie w PUP. Temat szkolenia/kursu nie jest narzucony z góry. W uzasadnieniu należy wykazać potrzebę nabycia umiejętności.
 
PRIORYTET nr 5 - wsparcie kształcenia ustawicznego osób powracających na rynek pracy po przerwie związanej ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem oraz osób będących członkami rodzin wielodzietnych.
Przyjęty zapis priorytetu pozwala na sfinansowanie niezbędnych form kształcenia ustawicznego osobom (np. matce, ojcu, opiekunowi prawnemu), które powracają na rynek pracy po przerwie spowodowanej sprawowaniem opieki nad dzieckiem. Priorytet adresowany jest do osób, które w ciągu jednego roku przed datą złożenia wniosku o dofinansowanie podjęły pracę po przerwie spowodowanej sprawowaniem opieki nad dzieckiem. Dostępność do priorytetu nie jest warunkowana powodem przerwy w pracy tj. nie jest istotne czy był to urlop macierzyński, wychowawczy czy zwolnienie na opiekę nad dzieckiem. Nie ma również znaczenia długość przerwy w pracy jak również to czy jest
to powrót do pracodawcy sprzed przerwy czy zatrudnienie u nowego pracodawcy. Wnioskodawca powinien do wniosku dołączyć oświadczenie, że potencjalny uczestnik szkolenia spełnia warunki dostępu do priorytetu bez szczegółowych informacji mogących zostać uznane za dane wrażliwe np. powody pozostawania bez pracy.
 
Priorytet adresowany jest także do osób, które mają na utrzymaniu rodziny 3+ bądź są członkami takich rodzin, ma na celu zachęcić te osoby do inwestowania we własne umiejętności i kompetencje, a przez to dać im szanse na utrzymanie miejsca pracy. Z dofinansowania w ramach priorytetu mogą skorzystać członkowie rodzin wielodzietnych, którzy na dzień złożenia wniosku posiadają Kartę Dużej Rodziny bądź spełniają warunki jej posiadania. Należy pamiętać, że dotyczy to zarówno rodziców i ich małżonków, jak i pracujących dzieci pozostających z nimi w jednym gospodarstwie domowym. Prawo do posiadania Karty Dużej Rodziny przysługuje wszystkim rodzicom oraz małżonkom rodziców, którzy mają lub mieli na utrzymaniu łącznie co najmniej troje dzieci. Przez rodzica rozumie się także rodzica zastępczego lub osobę prowadzącą rodzinny dom dziecka.
            Prawo do Karty Dużej Rodziny przysługuje także dzieciom:
✓ w wieku do 18. roku życia,
✓ w wieku do 25. roku życia – w przypadku dzieci uczących się w szkole lub szkole wyższej,
✓ bez ograniczeń wiekowych w przypadku dzieci legitymujących się orzeczeniem
o umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności, ale tylko w przypadku, gdy
w chwili składania wniosku w rodzinie jest co najmniej troje dzieci spełniających powyższe warunki.
 
Należy pamiętać, że prawo do posiadania Karty Dużej Rodziny nie przysługuje rodzicowi, którego sąd pozbawił władzy rodzicielskiej lub któremu sąd ograniczył władzę rodzicielską przez umieszczenie dziecka w pieczy zastępczej, chyba że sąd nie pozbawił go władzy rodzicielskiej lub jej nie ograniczył przez umieszczenie dziecka w pieczy zastępczej w stosunku do co najmniej trojga dzieci, prawo to nie przysługuje również rodzicowi zastępczemu lub prowadzącemu rodzinny dom dziecka, w przypadku gdy sąd orzekł o odebraniu im dzieci z uwagi na niewłaściwe sprawowanie pieczy zastępczej. Karta jest przyznawana niezależnie od dochodu w rodzinie.
 
Prawo do posiadania Karty przysługuje członkowi rodziny wielodzietnej, który jest:
  • osobą posiadającą obywatelstwo polskie, mającą miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • cudzoziemcem mającym miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie zezwolenia na pobyt stały, zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej, zezwolenia na pobyt czasowy udzielony w związku z okolicznością, o której mowa w art. 159 ust. 1 oraz art. 186 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz.U. z 2020 r. poz. 35), lub w związku z uzyskaniem w Rzeczypospolitej Polskiej statusu uchodźcy lub ochrony uzupełniającej, jeżeli zamieszkuje z członkami rodziny na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • mającym miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej oraz członkom jego rodziny
    w rozumieniu art. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin (Dz.U. z 2019 r. poz. 293), posiadającym prawo pobytu lub prawo stałego pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Uwaga: Warunki - powrotu na rynek pracy po przerwie związanej ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem oraz bycia członkiem rodziny wielodzietnej - nie muszą być spełniane łącznie.

PRIORYTET nr 6 – wsparcie kształcenia ustawicznego osób poniżej 30 roku życia
w zakresie umiejętności cyfrowych oraz umiejętności związanych z branżą energetyczną i gospodarką odpadami.

            Niniejszy priorytet wynika z dwóch coraz bardziej widocznych zjawisk związanych z rynkiem pracy. Po pierwsze, coraz większym wyzwaniem jest odpowiednie kształtowanie aktywności zawodowej osób młodych, w tym podejmowanie przez te osoby dobrej jakości zatrudnienia, pozwalającego na stałe podnoszenie umiejętności. Po drugie, postęp technologiczny i cyfrowy oraz transformacja energetyczna będą skutkować istotnymi zmianami w strukturze zatrudnienia oraz popycie na konkretne zawody i umiejętności. Szczególnie w przypadku osób młodych ważne jest to, by wchodząc na rynek pracy zostały one wyposażone w umiejętności, które nie będą się szybko dezaktualizować i pozwolą
na stały rozwój posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności. Z punktu widzenia pracodawców w perspektywie wieloletniej ważne będzie to, by kadry gospodarki dysponowały nowoczesnymi umiejętnościami, potrzebnymi w scyfryzowanych branżach oraz (lub w tym) w sektorze energetycznym i gospodarce obiegu zamkniętego.
 
Wsparcie kształcenia ustawicznego osób poniżej 30 roku życia w zakresie umiejętności cyfrowych:
Składając  stosowny  wniosek  o  dofinansowanie  podnoszenia  kompetencji  cyfrowych Wnioskodawca w uzasadnieniu powinien wykazać, że posiadanie konkretnych umiejętności cyfrowych,  które  objęte  są  tematyką  wnioskowanego  szkolenia,  jest  powiązane  z  pracą wykonywaną przez osobę kierowaną na szkolenie. W przypadku niniejszego priorytetu należy również pamiętać, że w obszarze kompetencji cyfrowych granica pomiędzy szkoleniami zawodowymi a tzw. miękkimi nie jest jednoznaczna. Kompetencje cyfrowe obejmują również zagadnienia związane z komunikowaniem się, umiejętnościami korzystania z mediów, umiejętnościami  wyszukiwania i korzystania z różnego typu danych w formie elektronicznej czy cyberbezpieczeństwem.
 
Wsparcie umiejętności związanych z branżą energetyczną i gospodarką odpadami:
Wsparcie w ramach priorytetu mogą otrzymać pracodawcy i pracownicy zatrudnieni w firmach z szeroko rozumianej branży energetycznej i gospodarki odpadami.
O przynależności do ww. branż decydować będzie posiadanie jako przeważającego (według stanu na 1 stycznia 2023 roku) jednego z poniższych kodów PKD:
PKD 06.20.Z - Górnictwo gazu ziemnego
PKD 24.46.Z - Wytwarzanie paliw jądrowych
PKD 25.21.Z - Produkcja grzejników i kotłów centralnego ogrzewania
PKD 27.12.Z - Produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej
PKD 27.11.Z - Produkcja elektrycznych silników, prądnic i transformatorów
PKD 27.20.Z - Produkcja baterii i akumulatorów
PKD 27.31.Z - Produkcja kabli światłowodowych
PKD 27.32.Z - Produkcja pozostałych elektronicznych i elektrycznych przewodów i kabli
PKD 27.33.Z - Produkcja sprzętu instalacyjnego
PKD 27.40.Z - Produkcja elektrycznego sprzętu oświetleniowego
PKD 27.51.Z - Produkcja elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego
PKD 27.90.Z - Produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego
PKD 28.11.Z - Produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych
PKD 28.12.Z - Produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego
PKD 28.21.Z - Produkcja pieców, palenisk i palników piecowych
PKD 28.25.Z - Produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych i wentylacyjnych
PKD 29.31.Z - Produkcja wyposażenia elektrycznego i elektronicznego do pojazdów silnikowych
PKD 35.11.Z - Wytwarzanie energii elektrycznej
PKD 35.12.Z - Przesyłanie energii elektrycznej
PKD 35.13.Z - Dystrybucja energii elektrycznej
PKD 35.14.Z - Handel energią elektryczną
PKD 35.21.Z - Wytwarzanie paliw gazowych
PKD 35.22.Z - Dystrybucja paliw gazowych w systemie sieciowym
PKD 35.23.Z - Handel paliwami gazowymi w systemie sieciowym
PKD 35.30.Z - Wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych
PKD 38.11.Z - Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
PKD 38.12.Z - Zbieranie odpadów niebezpiecznych
PKD 38.21.Z - Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne
PKD 38.22.Z - Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych
PKD 38.31.Z - Demontaż wyrobów zużytych
PKD 38.32.Z - Odzysk surowców z materiałów segregowanych
PKD 39.00.Z- Działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami
PKD 42.21.Z - Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych
PKD 42.22.Z - Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych
PKD 43.21.Z - Wykonywanie instalacji elektrycznych
PKD 43.22.Z - Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych
PKD 49.50.A - Transport rurociągami paliw gazowych
PKD 52.10.A - Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych
 
Warunkiem dostępu do niniejszego priorytetu jest posiadanie jako przeważającego (według stanu na 1 stycznia 2023 roku) odpowiedniego kodu PKD oraz zawarte we wniosku o dofinansowanie wiarygodne uzasadnienie konieczności nabycia nowych umiejętności, w tym poprzez wykazanie bezpośredniego związku danego stanowiska pracy z branżą energetyczną i gospodarką odpadami.
 
Uwaga: Warunki – szkolenie z zakresu umiejętności cyfrowych oraz posiadanie, jako przeważającego, jednego z wymienionych powyżej kodów PKD - nie muszą być spełniane łącznie.
 
   Pracodawca może otrzymać środki na sfinansowanie:
  1. 80% kosztów kształcenia ustawicznego, nie więcej jednak niż do wysokości 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika, pozostałe 20% pokrywa pracodawca,
  2. 100% kosztów kształcenia ustawicznego, jeśli należy do grupy mikroprzedsiębiorców, nie więcej jednak niż do wysokości 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika.
Wniosek wraz z załącznikami udostępniony jest na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy we Włoszczowie: http://włoszczowa.praca.gov.pl w zakładce Urząd – Dokumenty
do pobrania – Krajowy Fundusz Szkoleniowy
.

Przypominamy także, iż:
  • w/w wsparcie jest udzielane na zasadzie pomocy de minimis,
  • osoba współpracująca nie spełnia definicji zarówno pracownika jak i Pracodawcy i nie może korzystać ze wsparcia w ramach środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego
  • formy wsparcia wskazane w złożonym wniosku, którymi będzie objęty pracownik zatrudniony w celu przygotowania zawodowego nie mogą powielać celów i programu kształcenia realizowanego dla tego pracownika w ramach umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego
  • planując terminy wsparcia  należy wziąć pod uwagę, że Powiatowy Urząd Pracy na rozpatrzenie wniosku ma 30 dni,
  • zgodnie z wytycznymi MRPiPS ze środków KFS winny być finansowane szkolenia zawodowe, bez tzw. szkoleń „miękkich",
  • finansowane są tylko te działania, które jeszcze się nie rozpoczęły,
  • zakładając wsparcie pod uwagę należy brać zawód w jakim jest ono planowane, a nie zawód w jakim pracuje obecnie osoba kierowana do objęcia wsparciem.
Wnioski będą przyjmowane od dnia 02.02.2023 r.  do dnia 03.02.2023 r. (do godz. 1500).
Wnioski można składać w formie papierowej w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włoszczowie, ul. Strażacka 11 
sekretariat pok. nr 11 (I piętro) oraz w formie elektronicznej podpisując wniosek wraz z załącznikami podpisem elektronicznym.
 
Dodatkowe informacje na temat Krajowego Funduszu Szkoleniowego można
uzyskać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy we Włoszczowie lub telefonicznie 41 394-35-40 wew. 208.
Informacje o publikacji dokumentu


Krajowy Fundusz Szkoleniowy - dokumenty

Załączniki

Pełnomocnictwo -wzór do ewentualnego wykorzystania
Pełnomocnictwo -wzór do ewentualnego wykorzystania.docx 12 KB
Barometr zawodów 2025
Barometr zawodów 2025.pdf 106 KB
Załącznik nr 8 - rozliczenie
Załącznik nr 8 - rozliczenie.doc 99 KB
Załącznik nr 9 - Oświadczenie w zakresie wykluczenia podmiotu ubiegającego się o wsparcie ze środków publicznych
Załącznik nr 9 - Oświadczenie w zakresie wykluczenia podmiotu ubiegającego się o wsparcie ze środków publicznych.docx 17 KB
Karta Oceny wniosku Załącznik nr 6 - karta oceny
Karta Oceny wniosku Załącznik nr 6 - karta oceny.doc 122 KB
Wniosek KFS 2025
Wniosek KFS 2025.docx 105 KB
Załącznik nr 7 - oświadczenie
Załącznik nr 7 - oświadczenie.doc 77 KB
Oświadczenie do PRIORYTETU 2
Oświadczenie do PRIORYTETU 2.docx 19 KB
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-Załącznik Nr 3
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-Załącznik Nr 3.xlsx 62 KB
Oświadczenie lekarze-pielęgniarki
Oświadczenie lekarze-pielęgniarki.docx 13 KB
KRYTERIA KFS
KRYTERIA KFS.pdf 503 KB
Formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę KFS (plik PDF 38KB)
Formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę KFS (plik PDF 38KB).pdf 38 KB
Klauzula KFS
Klauzula KFS.pdf 114 KB